Fișier CV
AP
Operator call-center

Gender Feminin

address La distanță

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Europass Curriculum Vitae

Experienţa profesională

Martie 2023 - Aprilie 2025

  • Funcţia sau postul ocupat: Asistent administrativ
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Gestionarea și implementarea aparatelor de casă
    • Analiza și verificarea înregistrării plăților în baza de date și corectitudinea acestora
    • Monitorizarea tuturor rapoartelor prestabilite de către întreprindere
    • Controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate al administratorilor de ospătării, baruri
    • Asigurarea respectării regulilor și a procedurilor companiei
    • Adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață
    • Suport administratorilor și operatorilor aparatelor de casă în tot procesul operării
    • Pregătirea și transmiterea rapoartelor de activitate către responsabili
  • Numele şi adresa angajatorului: Sodexo Italia S.p.a. Quality of Life Service Cinisello Balsamo, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de alimentație, catering și managementul facilităților

Ianuarie 2014 - Martie 2020

  • Funcţia sau postul ocupat: Office manager
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Facturare electronică și gestionarea clienților
    • Supravegherea și coordonarea activității personalului
    • Monitorizarea și gestionarea timpului de lucru a personalului
    • Monitorizarea respectării disciplinei și a calității activității echipei
    • Preluarea apelurilor telefonice
    • Gestionarea poștei electronice
    • Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite
    • Gestionarea mărfii de la depozit
    • Activități de organizare și planificare
    • Soluționarea reclamațiilor din partea clienților
  • Numele şi adresa angajatorului: Ristocatering S.R.L. Milano, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Vânzări produse alimentare

Octombrie 2010 - Mai 2014

  • Funcţia sau postul ocupat: Operator oficiu
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Înregistrarea și controlul facturilor
    • Gestionarea poștei electronice și rezolvarea problemelor apărute cu furnizorii
    • Gestionarea operațiunilor bancare și achitarea furnizorilor
    • Preluarea apelurilor telefonice de la furnizori
  • Numele şi adresa angajatorului: Sodexo Italia S.p.a. Quality of Life Service Cinisello Balsamo Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de alimentație, catering și managementul facilităților

Februarie 2009 - Iulie 2010

  • Funcţia sau postul ocupat: Administrator
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Întâmpinarea clienților și gestionarea contractelor
    • Orientarea clienților către o soluție mai favorabilă
    • Asigurarea nevoilor clienților și personalului
    • Controlul facturărilor și încasărilor
    • Gestionarea stocurilor și inventarul
    • Organizarea muncii și asigurarea transmiterii informației către director
  • Numele şi adresa angajatorului: Aurora Asistența, Milano, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de asistență la spital și domiciliu

Septembrie 2005 - Ianuarie 2009

  • Funcţia sau postul ocupat: Administrator oficiu
  • Activităţi şi responsabilităţi principale:
    • Organizarea, planificarea și coordonarea activității întregului oficiu
    • Gestionarea și instruirea personalului
    • Soluționarea problemelor administrative
    • Planificarea strategică și atingerea scopurilor propuse
    • Controlul respectării standardelor de deservire de către personal
    • Atingerea indicatorilor financiari ai planurilor; reducerea cheltuielilor de întreținere a localului
  • Numele şi adresa angajatorului: A.GE.MA. S.r.l Milano, Italia
  • Tipul activităţii sau sectorul de activitate: Servicii de asistență la spital și domiciliu

Educaţie şi formare

Septembrie 2000 - Iunie 2003

  • Calificarea / diploma obţinută: Licențiată în contabilitate și audit
  • Disciplinele principale studiate/competenţe profesionale dobândite: Contabilitate și audit
  • Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare: Academia de Transporturi Informatica și Comunicații, specialitatea Contabilitate, Chișinău, R. Moldova

Aptitudini şi competenţe personale

  • Limba maternă: Româna
  • Limbi străine:
    • Italiana: Utilizator experimentat
    • Engleza: Utilizator independent
    • Rusa: Utilizator experimentat

Competenţe şi abilităţi sociale

  • Excelente capacități relaționale și comunicative cu persoane de naționalități și culturi diverse, datorită experienței petrecute peste hotare
  • Capacități bune de adaptabilitate și integrare în echipă
  • Abilități semnificative de negociere constructivă în cadrul unui colectiv
  • Abilitatea de a exprima coerent și pozitiv punctele de vedere

Competenţe şi aptitudini organizatorice

  • Capacitatea de a fi lider eficient prin exemplu propriu
  • Competențe semnificative de organizare autonomă a activităților în ritm dinamic
  • Gestionarea eficientă a activităților în scopul respectării scadențelor și a obiectivelor prefixate
  • Rezistență la efort prelungit
  • Corectitudine și acuratețe în planificarea muncii

Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului

  • Utilizarea computerului, Internetului și a poștei electronice Outlook
  • Cunoștințe în sistemul operativ Windows, a programelor OpenOffice, Excel, 1C, SAP

Alte competenţe şi aptitudini

  • Perfecționismul și perseverența în vederea îndeplinirii eficiente a sarcinilor
  • Discreția, tactul și bunul simț în relația cu angajatorul și clienții
  • Sociabilitatea, creativitatea și entuziasmul în promovarea obiectivelor

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".