Fișier CV
VL
Contabil, Manager

Gender Feminin

address Briceni

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Briceni, Colicăuți

LIMBI STRĂINE

  • Română
  • Rusă
  • Engleză

EDUCAȚIE

  • Studii liceale: Liceul Teoretic Colicăuți
  • Studii superioare: Sept. 2011 - Iun. 2014, ASEM, Chișinău, Facultatea Contabilitate, Chișinău

HOBBY-URI

  • Călătorii
  • Plimbări în aerul liber
  • Lectura
  • Urmărirea știrilor
  • Activități artistice sau culturale

CURSURI

  • Curs CONTABIL EXPERT: Ian. 2022
  • Curs LEGISLAȚIA MUNCII: Apr. 2025

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

  • Contabil, SRL PAT-9, Briceni: Mart. 2015 - Mai 2025
  • Contabil, GŢ Lavric Oleg Vasilii, Briceni: Apr. 2018 - prezent
  • Director operațional, SRL Reovis, Chișinău: Aug. 2020 - Mai 2025

REALIZĂRI

  • Crearea unui mediu de lucru colaborativ, îmbunătățind comunicarea și relațiile între angajați.
  • Capacitatea de a organiza, conduce și controla desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a entităţii.
  • Am elaborat un raport lunar care a îmbunătățit analiza financiară, contribuind la decizii mai informate și strategice în cadrul managementului.
  • Gestionarea departamentului Logistică.
  • În cadrul Departamentului Contabilitate, am optimizat procesul de întocmire a rapoartelor financiare lunare, reducând erorile și îmbunătățind acuratețea datelor raportate.
  • Am implementat un sistem de gestionare a documentelor de evidență primară care a redus timpul necesar procesării cu 20%.
  • Dezvoltarea și implementarea unor proceduri eficiente pentru gestiunea operațiunilor de import/export, vânzare/cumpărare, asigurând respectarea normelor legale și maximizarea profitabilității.

COMPETENȚE

  • Programa 1C
  • Diverse programe de birou
  • Comunicare
  • Interesul pentru dezvoltare continuă
  • Gestiunea creanțelor
  • Creativitate în soluționarea problemelor
  • Flexibilitate
  • Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • Lucru în echipă
  • Delegarea sarcinilor
  • Elaborarea rapoartelor financiare
  • Cunoștințe despre impozite
  • Gândire critică
  • Planificare

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".