Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
REZUMAT PERSONAL
O persoană experimentată, care lucrează bine în echipă, în prezent ocupând funcția de administrator într-o companie de logistică. Extrem de concentrată, cu o cunoaștere amplă despre cum să mențină o relație profesională, de ajutor și politicoasă cu clienții. Dețin o atitudine entuziastă și pozitivă și muncesc din greu pentru a mă asigura că toți clienții primesc un nivel excelent de servicii, menținând în același timp cele mai înalte standarde. Învăț rapid și sunt dispusă să mă adaptez în funcție de schimbările strategice ale companiei, de noile roluri și responsabilități, mai ales în ceea ce privește atragerea de noi clienți.
Educație
- Anglia Ruskin University, Londra: Licențiata în Finanțe și Contabilitate
- Universitatea Tehnică a Moldovei: Facultatea de Inginerie Economică și Business, specializarea Contabilitate
Experiență Profesională
Octombrie 2022 - Prezent: Administrator de Sit - IForce
Responsabilități principale:
- Completarea zilnică a raportului pentru angajatii agenției pentru ziua anterioară
- Completarea raportului săptămânal de performanță al agenției
- Trimiterea planului săptămânal către agenție
- Revizuirea indicatorilor KPI de resurse umane - lunar, aprobat de directorul general
- Raportul pentru ședința lunară a directorului general
- Monitorizarea 121 / CPR / PDR - săptămânal, lunar, și anual
- Monitorizarea noilor angajați - recenzii la 1 săptămână, 1 lună și 3 luni
- Verificarea și completarea dosarelor pentru noii angajați
- Urmărirea absențelor și completarea documentației necesare
- Actualizarea panourilor de comunicare și posturi vacante
- Comenzi pentru consumabile
- Organizarea colectării deșeurilor
- Emiterea cardurilor de acces
- Suport administrativ pentru alte departamente (ex: SSM, evenimente interne etc.)
- Verificări lunare SSM
- Organizarea evenimentelor corporative (lunare)
- Sprijinirea procesului de integrare a noilor angajați
Iulie 2020 - Octombrie 2022: Asistent Salarizare (part-time) - Vivre Contractors LTD
Responsabilități principale:
- Procesarea noilor angajați și a celor care părăsesc compania
- Calculul orelor suplimentare, concediilor și absențelor
- Calculul plăților pentru concediu medical, concedii și bonusuri
- Comunicare telefonică cu angajații
- Rezolvarea neconcordanțelor privind plățile și orele lucrate
- Verificarea dreptului legal de muncă pentru noii angajați
Noiembrie 2020 - Noiembrie 2021: Operator Depozit
Noiembrie 2021 - Mai 2022: Șef de echipă - Clipper Logistics (John Lewis)
Responsabilități:
- Verificarea produselor returnate
- Alocarea sarcinilor în funcție de necesități
- Verificarea produselor finite conform standardelor companiei
- Sprijinirea colegilor și rezolvarea problemelor
- Raportarea problemelor către manager
- Înțelegerea proceselor operaționale cheie
- Asigurarea respectării regulilor de SSM
- Training în prim-ajutor pentru urgențe medicale la locul de muncă
- Menținerea unui mediu de lucru sigur și curat
- Motivarea echipei și recunoașterea meritelor
- Trimiterea rapoartelor la finalul schimbului de lucru
Octombrie 2019 - Octombrie 2020: Barista - Costa Coffee, Goldex Essex
- Întâmpinarea clienților cu zâmbetul pe buze
- Preluarea comenzilor
- Prepararea cafelei și alimentelor
- Inventarierea stocului și actualizarea sistemului
- Menținerea igienei la cel mai înalt nivel
- Plasarea comnezilor pentru suplinirea stocului lipsa
Noiembrie 2018 - Octombrie 2019: Concediu de maternitate
Mai 2018 - Noiembrie 2018: Asistent vânzări - L'express Coffee Company, UK
- Servicii excelente pentru clienți
- Prepararea băuturilor calde
- Prepararea sandwich-urilor
Iunie 2017 - Mai 2018: Asistent bucătărie - L'express Coffee Company, UK
- Asistență bucătarilor în secțiunile desemnate
- Spălarea, curățarea și pregătirea ingredientelor
- Utilizarea echipamentelor de bucătărie
- Recepționarea livrărilor
- Organizarea depozitului
August 2016 - Mai 2017: Asistent Contabil - Central Pretura
- Organizarea agendei și programărilor
- Rezervări pentru transport
- Pregătirea și distribuirea documentelor
- Gestiunea corespondenței
- Redactarea scrisorilor și documentelor
- Arhivare și menținerea sistemelor de fișiere
- Preluarea apelurilor și răspuns la solicitări
- Utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Introducerea facturilor in 1C
REFERINȚE
Disponibile la cerere.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".