Căutăm un Operator Call Center care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților BANCASSURANCE și să îmbunătățim performanța în vânzări.
La BANCASSURANCE, oferim o gamă variată de servicii, inclusiv schimb valutar, asigurări și credite. Ne concentrăm pe abordare personalizată și răspundem prompt la problemele clienților noștri. Căutăm o persoană dedicată care să se integreze rapid și eficient în echipa noastră.
Investim în calitatea serviciilor noastre prin sporirea accesibilității, extinderii rețelei de filiale, sisteme de gestionare a calității și parteneriate strategice și de durată cu partenerii noștri de afaceri.
Oferim instruire continuă echipei noastre și ne concentrăm pe comunicarea activă cu clienții noștri, atât cei activi, cât și cei potențiali.
Ne străduim să oferim servicii adaptate necesităților pentru a satisface preferințele legate de accesibilitate și ofertă competitivă.
Descrierea jobului
În calitate de Operator Call Center, vei fi responsabil de următoarele obiective importante:
În ce condiții vom coopera:
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Dacă citind cu atenție acest anunț, ai realizat că acesta este jobul la care visai de mult timp, așteptăm CV-ul tău la adresa de email support@bancassurance.md cu subiectul "Operator Call Center".
Astfel, vom înțelege că ești o persoană atentă și responsabilă. Te așteptăm în echipa noastră!
E-mail: support@bancassurance.md
Telefon: 0 766 93 588