Supervisor Magazine Maxikids
MAXIKIDS
6 noiembrie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Supervisor Magazine Maxikids — Responsabilitati practice
1. Organizare zilnica a activitatii
- Creeaza si actualizeaza graficul de lucru al vanzatorilor (ture, zile libere, concedii).
- Inlocuieste personalul absent temporar, pentru a mentine functionarea magazinelor.
- Verifica prezenta, punctualitatea si respectarea orelor de lucru.
- Coordoneaza rotatiile de personal intre magazine, in functie de necesar.
2. Recrutare si instruire
- Recruteaza si angajeaza oameni noi pentru magazine (in colaborare cu HR).
- Participa la procesul de selectie, interviuri si recomanda candidati potriviti.
- Instrueste personalul nou privind regulile Maxikids, comunicarea cu clientii si modul de lucru.
- Organizeaza traininguri interne pentru echipele existente (vanzare, prezentare, curatenie, ambalare).
- Urmareste evolutia fiecarui angajat in perioada de proba si transmite feedback directorului de vanzari.
3. Controlul magazinelor
- Verifica zilnic magazinele: curatenie, ordine, aranjarea produselor, functionalitatea POS-urilor.
- Asigura respectarea uniformei (curata, completa, conforma cu standardele brandului).
- Verifica vitrinele si semnalizarea preturilor – totul trebuie sa fie actual si bine expus.
- Trimite foto-rapoarte si noteaza observatiile pentru fiecare magazin vizitat.
4. Stocuri si receptii
- Controleaza receptiile de marfa (cantitati, coduri, preturi, semnaturi).
- Urmareste zilnic situatia stocurilor si semnaleaza lipsurile.
- Organizeaza transferuri intre magazine in functie de vanzari si necesar.
- Supravegheaza inventarele lunare si confirma corectitudinea datelor.
- Raporteaza produsele deteriorate sau lipsurile catre contabilitate si logistica.
5. Campanii si prezentare vizuala
- Se asigura ca toate promotiile si reducerile sunt aplicate corect (in sistem si pe etichete).
- Coordoneaza montarea materialelor vizuale (postere, bannere, standuri).
- Verifica implementarea corecta a campaniilor si actualizarea preturilor.
- Colecteaza feedback despre vanzarea produselor promotionale si raporteaza catre marketing.
6. Controlul echipei si disciplina
- Supravegheaza respectarea procedurilor interne (casa, bonuri, retururi, raport Z).
- Monitorizeaza comportamentul vanzatorilor in relatia cu clientii.
- Aplica reguli de disciplina si atentioneaza in caz de abateri.
- Motiveaza echipa prin implicare directa, exemplu personal si feedback constructiv.
7. Raportare si colaborare
- Trimite raport zilnic cu prezenta, vanzari, stocuri, observatii.
- Trimite raport saptamanal detaliat catre directorul de vanzari.
- Colaboreaza constant cu HR, marketing si logistica pentru implementarea corecta a proceselor.
8. Participare la evenimente si reprezentare
- Participa la expozitii, targuri si evenimente comerciale, pregatind standul si aranjarea produselor.
- Coordoneaza echipa prezenta la evenimente si mentine imaginea profesionala Maxikids.
- Sprijina echipa de marketing in activitati de promovare offline (expozitii, evenimente pentru copii etc.).
9. Obiective generale
- Asigura functionarea zilnica fara intreruperi a magazinelor.
- Mentine standardul vizual, calitatea echipei si disciplina in toate locatiile.
- Contribuie la cresterea satisfactiei clientilor si la imaginea pozitiva a brandului Maxikids.
1. Organizare zilnica a activitatii
- Creeaza si actualizeaza graficul de lucru al vanzatorilor (ture, zile libere, concedii).
- Inlocuieste personalul absent temporar, pentru a mentine functionarea magazinelor.
- Verifica prezenta, punctualitatea si respectarea orelor de lucru.
- Coordoneaza rotatiile de personal intre magazine, in functie de necesar.
2. Recrutare si instruire
- Recruteaza si angajeaza oameni noi pentru magazine (in colaborare cu HR).
- Participa la procesul de selectie, interviuri si recomanda candidati potriviti.
- Instrueste personalul nou privind regulile Maxikids, comunicarea cu clientii si modul de lucru.
- Organizeaza traininguri interne pentru echipele existente (vanzare, prezentare, curatenie, ambalare).
- Urmareste evolutia fiecarui angajat in perioada de proba si transmite feedback directorului de vanzari.
3. Controlul magazinelor
- Verifica zilnic magazinele: curatenie, ordine, aranjarea produselor, functionalitatea POS-urilor.
- Asigura respectarea uniformei (curata, completa, conforma cu standardele brandului).
- Verifica vitrinele si semnalizarea preturilor – totul trebuie sa fie actual si bine expus.
- Trimite foto-rapoarte si noteaza observatiile pentru fiecare magazin vizitat.
4. Stocuri si receptii
- Controleaza receptiile de marfa (cantitati, coduri, preturi, semnaturi).
- Urmareste zilnic situatia stocurilor si semnaleaza lipsurile.
- Organizeaza transferuri intre magazine in functie de vanzari si necesar.
- Supravegheaza inventarele lunare si confirma corectitudinea datelor.
- Raporteaza produsele deteriorate sau lipsurile catre contabilitate si logistica.
5. Campanii si prezentare vizuala
- Se asigura ca toate promotiile si reducerile sunt aplicate corect (in sistem si pe etichete).
- Coordoneaza montarea materialelor vizuale (postere, bannere, standuri).
- Verifica implementarea corecta a campaniilor si actualizarea preturilor.
- Colecteaza feedback despre vanzarea produselor promotionale si raporteaza catre marketing.
6. Controlul echipei si disciplina
- Supravegheaza respectarea procedurilor interne (casa, bonuri, retururi, raport Z).
- Monitorizeaza comportamentul vanzatorilor in relatia cu clientii.
- Aplica reguli de disciplina si atentioneaza in caz de abateri.
- Motiveaza echipa prin implicare directa, exemplu personal si feedback constructiv.
7. Raportare si colaborare
- Trimite raport zilnic cu prezenta, vanzari, stocuri, observatii.
- Trimite raport saptamanal detaliat catre directorul de vanzari.
- Colaboreaza constant cu HR, marketing si logistica pentru implementarea corecta a proceselor.
8. Participare la evenimente si reprezentare
- Participa la expozitii, targuri si evenimente comerciale, pregatind standul si aranjarea produselor.
- Coordoneaza echipa prezenta la evenimente si mentine imaginea profesionala Maxikids.
- Sprijina echipa de marketing in activitati de promovare offline (expozitii, evenimente pentru copii etc.).
9. Obiective generale
- Asigura functionarea zilnica fara intreruperi a magazinelor.
- Mentine standardul vizual, calitatea echipei si disciplina in toate locatiile.
- Contribuie la cresterea satisfactiei clientilor si la imaginea pozitiva a brandului Maxikids.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
6 noiembrie 2025
Telefon:
+373 69629998
Copiază
E-mail:
maxikids.moldova@gmail.com
Copiază
Persoana de contact:
Zinaida Vintea
Zinaida Vintea
Website-ul companiei:
https://www.maxikids.md
https://www.maxikids.md
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.