Operator Call-Centru
MedExpert

23 septembrie 2025

Chișinău, Telecentru
De la 2 ani
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Responsabilități:

Preia apelurile telefonice, răspunde la emailuri, oferă explicații și informații clienților companiei;
Identifică nevoile pacienților și le soluționează în cel mai scurt timp posibil;
Înregistrează reclamațiile făcute de clienți, le aduce la cunoștință măsurile întreprinse;
Gestionează și aplanează situațiile de conflict;
Răspunde cu profesionalism și amabilitate la solicitările clienților;

Cerințe:

Studii medicale finisate;
Exprimare și dicție clară prin utilizarea corectă a terminologiei medicale;
Capacitate excelentă de comunicare și convingere;
Orientare spre necesităţile clientului și găsirea soluțiilor;
Capacitate de înţelegere a problemelor și luare a deciziilor;
Utilizator increzut PC (MS Office, Power Point);
Cunoașterea la nivel avansat a limbilor română și rusă;

Beneficii:

Reducere la serviciile companiei;
Posibilități de dezvoltare și creștere profesională;
Salariul atractiv;
Un loc de munca confortabil.
Adresa:
Chișinău, Telecentru
str. Gheorghe Asachi 42
Data actualizării:
23 septembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.