Operator call centru vorbitor de limba română
Taxreturn
28 septembrie 2025
Chișinău, Rîșcani
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui Operator Call-Centru voprbitor de română entuziasmat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.
Responsabilități:
Efectuarea apelurilor de ieșire, (doar apeluri calde);
Oferirea suportului informațional necesar clienților noștri în procesul de depunere a declarațiilor fiscale;
Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
În ce condiții vom coopera:
Oferirea unui salariu motivant ( parte fixă + parte variabilă);
Teambuildinguri( în țară și peste hotare) împreună cu echipa și bonus pentru prânz;
Program de lucru: luni-vineri, de la 9:00 la 18:00;
Locație: Chișinău sectorul Rîșcani;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z- achitat.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Deții tehnici de comunicare și negociere în domeniul vânzări;
Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții la telefon;
Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu clienții și cu colegii;
Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai excelente aptitudini interpersonale, capacitate de analiză și atitudine pro-activă, disponibilitate pentru a lucra câteodată și sâmbăta, rezistență la stres, răbdare, creativitate, căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru.
Dacă dorești să fii parte a echipei TaxReturn, transmite CV-ul la adresa de e-mail: taxreturn.hr@gmail.com cu subiectul "Operator Call Center".
La interviu vor fi chemați doar candidații selectați.
Responsabilități:
Efectuarea apelurilor de ieșire, (doar apeluri calde);
Oferirea suportului informațional necesar clienților noștri în procesul de depunere a declarațiilor fiscale;
Actualizarea constantă a programului CRM cu comentarii și sarcini;
Completarea zilnică a raportului de vânzări și a raportului de activitate;
În ce condiții vom coopera:
Oferirea unui salariu motivant ( parte fixă + parte variabilă);
Teambuildinguri( în țară și peste hotare) împreună cu echipa și bonus pentru prânz;
Program de lucru: luni-vineri, de la 9:00 la 18:00;
Locație: Chișinău sectorul Rîșcani;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z- achitat.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Deții tehnici de comunicare și negociere în domeniul vânzări;
Ești familiarizat și ai lucrat cu un sistem CRM și știi ce înseamnă follow-up în vânzări;
Ai comunicat zilnic P2P (person to person) cu clienții la telefon;
Ai cunoștințe și înțelegi importanța unei relații constante cu clienții și cu colegii;
Ești motivat și orientat către atingerea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai excelente aptitudini interpersonale, capacitate de analiză și atitudine pro-activă, disponibilitate pentru a lucra câteodată și sâmbăta, rezistență la stres, răbdare, creativitate, căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru.
Dacă dorești să fii parte a echipei TaxReturn, transmite CV-ul la adresa de e-mail: taxreturn.hr@gmail.com cu subiectul "Operator Call Center".
La interviu vor fi chemați doar candidații selectați.
Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Calea Orheiului 28/1
str. Calea Orheiului 28/1
Data actualizării:
28 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.