Office Manager
Acvila Grup

27 septembrie 2025

Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Responsabilităţi:

Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la serviciile firmei;
Aprovizionarea oficiului cu birotica si alte necesare;
Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
Deservirea oaspetilor, delegatiilor si conducatorilor la oficiu (apa, ceai, cafea).

Cerinţe faţă de candidaţi:

Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris;
Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare.

Beneficii:

Salariu atractiv;
Pachet social;
Fructe - disponibile pentru intreaga echipa;
Team building-uri și evenimente sociale;
Zi liberă de ziua de naștere;
Conditii bune de munca, intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: hr@acvila.md cu mentionarea postului pentru care aplica. Succese!
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
27 septembrie 2025
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.