Manager oficiu
Rusagro-Prim
23 septembrie 2025
Chișinău
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Compania își extinde echipa și este în căutarea unui Manager oficiu dedicat și organizat,
Cerințe:
abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
bune cunoștințe de operare PC;
cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (copiator, scanner);
responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
Responsabilități:
efectuarea lucrărilor de secretariat;
recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
organizarea circulației interne și externe a documentelor;
asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
expedierea corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Oferim:
Angajare oficială;
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
Prânz;
Mediu de lucru profesionist și dinamic.
Proces de selecție:
Etapa I: examinarea CV-urilor;
Etapa II: interviuri cu candidații selectați în urma rezultatelor examinării CV-urilor.
Vă rugăm să indicați în subiectul email-ului denumirea postului vacant pentru care aplicați și localitatea.
Cerințe:
abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
bune cunoștințe de operare PC;
cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (copiator, scanner);
responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
Responsabilități:
efectuarea lucrărilor de secretariat;
recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
organizarea circulației interne și externe a documentelor;
asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
expedierea corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Oferim:
Angajare oficială;
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
Prânz;
Mediu de lucru profesionist și dinamic.
Proces de selecție:
Etapa I: examinarea CV-urilor;
Etapa II: interviuri cu candidații selectați în urma rezultatelor examinării CV-urilor.
Vă rugăm să indicați în subiectul email-ului denumirea postului vacant pentru care aplicați și localitatea.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
23 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.