Manager dezvoltare afaceri și parteneriate - depozit frigorific
5 000 – 20 000 lei pe lună
Midon Grup SRL
2 octombrie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Managerul Dezvoltare Afaceri și Parteneriate va avea responsabilitatea de a identifica și dezvolta noi oportunități pentru utilizarea depozitului frigorific in localitatea Antonesti, r-nul Cantemir, incluzând colaborări pentru stocarea fructelor și legumelor, și potențiale importuri de produse precum citricele și legumele, cu scopul de a le revinde pe piața locală.
Responsabilități principale
Identificarea oportunităților de afaceri – Cercetarea pieței și a tendințelor pentru a identifica cererea de stocare frigorifică și noi colaborări, atât la nivel local, cât și internațional.
Achiziții și parteneriate – Contactarea furnizorilor de fructe și legume (de exemplu, producători de citrice) pentru a dezvolta relații comerciale și a asigura produse de calitate la prețuri avantajoase.
Gestionarea stocului și a logisticii – Planificarea și coordonarea procesului de import, depozitare și distribuție, asigurându-se că procesele logistice sunt eficiente și optimizează resursele disponibile.
Marketing și promovare – Dezvoltarea de strategii pentru promovarea serviciilor de depozitare frigorifică în rândul clienților locali și internaționali.
Monitorizarea performanței – Urmărirea indicatorilor de performanță pentru a evalua eficacitatea strategiilor de achiziție și vânzare, precum și pentru a optimiza procesele de import și stocare.
Cerințe
Experiență în domeniul achizițiilor, vânzărilor sau dezvoltării de afaceri, ideal în sectorul alimentar sau de retail.
Abilități excelente de negociere și comunicare pentru a atrage și menține parteneriate profitabile.
Capacitatea de a lucra autonom, cu o bună orientare spre rezultate și eficiență.
Permis de conducere obligatoriu.
Deținerea unui automobil constituie un avantaj.
Beneficii
Acest post oferă posibilitatea de a dezvolta un rol strategic într-o companie în creștere, cu o expunere internațională și un potențial de creștere a afacerii.
Responsabilități principale
Identificarea oportunităților de afaceri – Cercetarea pieței și a tendințelor pentru a identifica cererea de stocare frigorifică și noi colaborări, atât la nivel local, cât și internațional.
Achiziții și parteneriate – Contactarea furnizorilor de fructe și legume (de exemplu, producători de citrice) pentru a dezvolta relații comerciale și a asigura produse de calitate la prețuri avantajoase.
Gestionarea stocului și a logisticii – Planificarea și coordonarea procesului de import, depozitare și distribuție, asigurându-se că procesele logistice sunt eficiente și optimizează resursele disponibile.
Marketing și promovare – Dezvoltarea de strategii pentru promovarea serviciilor de depozitare frigorifică în rândul clienților locali și internaționali.
Monitorizarea performanței – Urmărirea indicatorilor de performanță pentru a evalua eficacitatea strategiilor de achiziție și vânzare, precum și pentru a optimiza procesele de import și stocare.
Cerințe
Experiență în domeniul achizițiilor, vânzărilor sau dezvoltării de afaceri, ideal în sectorul alimentar sau de retail.
Abilități excelente de negociere și comunicare pentru a atrage și menține parteneriate profitabile.
Capacitatea de a lucra autonom, cu o bună orientare spre rezultate și eficiență.
Permis de conducere obligatoriu.
Deținerea unui automobil constituie un avantaj.
Beneficii
Acest post oferă posibilitatea de a dezvolta un rol strategic într-o companie în creștere, cu o expunere internațională și un potențial de creștere a afacerii.
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
2 octombrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.