Director comercial
Global Store SRL
22 septembrie 2025
Chișinău
Peste 5 ani
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Suntem în căutare unui Director Comercial - un profesionist cu viziune strategică și expertiză în managementul vânzărilor care să fie responsabile de:
1. Planificare strategică
Elaborează și implementează strategia întregului gep. comercial în acord cu obiectivele de business și misiunea companiei;
Stabilește obiectivele de vânzări și indicatorii de performanță (KPI) pentru fiecare direcție: B2B, retail, e-commerce;
Coordonează planificarea și alocarea bugetelor comerciale pentru fiecare direcție.
2. Managementul Echipei
Coordonează și supervizează activitatea managerilor celor trei direcții comerciale;
Evaluează performanța echipelor și asigură atingerea obiectivelor stabilite;
Planifică și aprobă bugetele comerciale, pentru fiecare direcție;
Asigură o comunicare eficientă între echipele comerciale și alte dep.;
Oferă suport, training și mentorat managerilor și echipelor de vânzări.
3. Dezvoltare continuă
Supraveghează constant activitatea de vânzări B2B și dezvoltarea portofoliului de clienți corporate.
Monitorizează performanța rețelei de magazine Global Store (vânzări, categorii produse, campanii promoționale).
Coordonează strategia de dezvoltare și creștere a canalului e-commerce.
4. Analiză și raportare
Analizează rezultatele comerciale, tendințele de piață și comportamentul consumatorilor pe fiecare segment și elaborează rapoarte specifice;
Propune și implementează măsuri corrective a performanței comerciale.
Profilul căutat:
Experiență relevantă de minimum 5 ani în poziție de management vânzări;
Competențe manageriale de planificare, delegare și control;
Cunoștințe solide în managementul performanței și KPI-uri comerciale;
Hard skills:
Strategie comercială și planificare de business (analiză de piață, stabilire KPI, planificare bugete și forecast vânzări);
Management multi-canal: B2B, retail, e-commerce;
Analiză economică și financiară (calcul marjă, profitabilitate, costuri, ROI);
Managementul portofoliului de produse și categorie;
Contractare și negociere comercială;
Cunoașterea cadrului legal și fiscal aplicabil activității comerciale;
Abilități digitale: MS Office, CRM/ERP, dashboard de vânzări.
Soft Skills:
Abilități excelente de leadership și influență;
Competențe sociale și de comunicare;
Gândire strategică și înțelegerea business-ului;
Problem solving și capacitatea de a lua decizii;
Orientare către client și focusare pe rezultate;
Inițiativă și proactivitate;
Responsabilitate și perseverență în muncă;
Openminded și dorința de învățare continuă;
EQ, empatie și capacitatea de ascultare activă.
Ce oferim:
O Echipă deschisă și absolut pasionată de misiunea Global Store;
O Cultură Corporativă Ecologică bazată pe reciprocitate și comunicare eficientă;
Carier-track și posibilitatea de a te manifesta într-o companie prosperă;
Oportunitatea de a influența direct strategia și succesul companiei;
Remunerare pe măsură + bonusări de performanță;
Mentorat și susținere din partea superiorului în procesul tău de integrare;
Automobil de serviciu;
Tickete de prânz în valoare de 60 lei/zi;
Card de reducere 15% la produsele Global Store;
Program de muncă Luni-Vineri 08:30- 17:30.
Locație: mun. Chisinau, com. Truseni. str. Calea Iesilor 28/2
Aplică acum și hai să ne cunoaștem !
Expediază-ne CV-ul la cv_hr@grossell.com cu menționarea poziției dorite.
„Să creezi o echipă e un început, să muncești împreună e progres, să rămâi împreună e succes.” (Henry Ford)
1. Planificare strategică
Elaborează și implementează strategia întregului gep. comercial în acord cu obiectivele de business și misiunea companiei;
Stabilește obiectivele de vânzări și indicatorii de performanță (KPI) pentru fiecare direcție: B2B, retail, e-commerce;
Coordonează planificarea și alocarea bugetelor comerciale pentru fiecare direcție.
2. Managementul Echipei
Coordonează și supervizează activitatea managerilor celor trei direcții comerciale;
Evaluează performanța echipelor și asigură atingerea obiectivelor stabilite;
Planifică și aprobă bugetele comerciale, pentru fiecare direcție;
Asigură o comunicare eficientă între echipele comerciale și alte dep.;
Oferă suport, training și mentorat managerilor și echipelor de vânzări.
3. Dezvoltare continuă
Supraveghează constant activitatea de vânzări B2B și dezvoltarea portofoliului de clienți corporate.
Monitorizează performanța rețelei de magazine Global Store (vânzări, categorii produse, campanii promoționale).
Coordonează strategia de dezvoltare și creștere a canalului e-commerce.
4. Analiză și raportare
Analizează rezultatele comerciale, tendințele de piață și comportamentul consumatorilor pe fiecare segment și elaborează rapoarte specifice;
Propune și implementează măsuri corrective a performanței comerciale.
Profilul căutat:
Experiență relevantă de minimum 5 ani în poziție de management vânzări;
Competențe manageriale de planificare, delegare și control;
Cunoștințe solide în managementul performanței și KPI-uri comerciale;
Hard skills:
Strategie comercială și planificare de business (analiză de piață, stabilire KPI, planificare bugete și forecast vânzări);
Management multi-canal: B2B, retail, e-commerce;
Analiză economică și financiară (calcul marjă, profitabilitate, costuri, ROI);
Managementul portofoliului de produse și categorie;
Contractare și negociere comercială;
Cunoașterea cadrului legal și fiscal aplicabil activității comerciale;
Abilități digitale: MS Office, CRM/ERP, dashboard de vânzări.
Soft Skills:
Abilități excelente de leadership și influență;
Competențe sociale și de comunicare;
Gândire strategică și înțelegerea business-ului;
Problem solving și capacitatea de a lua decizii;
Orientare către client și focusare pe rezultate;
Inițiativă și proactivitate;
Responsabilitate și perseverență în muncă;
Openminded și dorința de învățare continuă;
EQ, empatie și capacitatea de ascultare activă.
Ce oferim:
O Echipă deschisă și absolut pasionată de misiunea Global Store;
O Cultură Corporativă Ecologică bazată pe reciprocitate și comunicare eficientă;
Carier-track și posibilitatea de a te manifesta într-o companie prosperă;
Oportunitatea de a influența direct strategia și succesul companiei;
Remunerare pe măsură + bonusări de performanță;
Mentorat și susținere din partea superiorului în procesul tău de integrare;
Automobil de serviciu;
Tickete de prânz în valoare de 60 lei/zi;
Card de reducere 15% la produsele Global Store;
Program de muncă Luni-Vineri 08:30- 17:30.
Locație: mun. Chisinau, com. Truseni. str. Calea Iesilor 28/2
Aplică acum și hai să ne cunoaștem !
Expediază-ne CV-ul la cv_hr@grossell.com cu menționarea poziției dorite.
„Să creezi o echipă e un început, să muncești împreună e progres, să rămâi împreună e succes.” (Henry Ford)
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
22 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.