Asistent
500 euro pe lună, net
Elite Homes Company SRL
22 decembrie 2025
Chișinău, Rîșcani
Posibil fără experiență
Part-time
Medii de specialitate
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Angajăm și persoane cu dizabilități
Descrierea poziției
Elite Homes este o companie în creștere, specializată în administrarea și dezvoltarea apartamentelor premium. Căutăm un Asistent Personal pentru Managerul nostru, o persoană organizată, responsabilă și implicată, care să contribuie direct la buna funcționare a operațiunilor zilnice și la designul apartamentelor.
Rolul este part-time, cu program flexibil și presupune atât activități administrative, cât și activități practice pe teren.
Responsabilități
Organizarea și gestionarea programului Managerului
Achiziționarea tuturor articolelor necesare pentru apartamente (mobilier, decor, consumabile etc.)
Implicare în designul și amenajarea apartamentelor
Coordonarea activităților zilnice legate de apartamente
Comunicare cu furnizori, colaboratori și echipa internă
Suport administrativ și logistic
Asigurarea unei bune organizări și continuități în procese
Cerințe
Experiență într-un rol similar (asistent personal / administrativ) – constituie un avantaj
Abilități bune de organizare și management al timpului
Atenție la detalii și capacitate de multitasking
Abilități bune de comunicare, verbal și scris
Capacitatea de a lucra independent
Permis de conducere categoria B – obligatoriu
Mașină proprie – obligatoriu
Cunoștințe de operare PC (Google Docs, Excel, e-mail etc.)
Limbi: română, rusă, engleză – nivel minim B2
Studii superioare – avantaj
Oferim
Program flexibil, part-time
Mediu de lucru stabil și profesionist
Implicare directă în proiecte de design și dezvoltare imobiliară
Posibilitate de creștere și extindere a responsabilităților
Colaborare pe termen lung cu o echipă matură și respectuoasă
Aplicare:
Trimite CV-ul tău pe Rabota.md sau contactează-ne direct.
Elite Homes este o companie în creștere, specializată în administrarea și dezvoltarea apartamentelor premium. Căutăm un Asistent Personal pentru Managerul nostru, o persoană organizată, responsabilă și implicată, care să contribuie direct la buna funcționare a operațiunilor zilnice și la designul apartamentelor.
Rolul este part-time, cu program flexibil și presupune atât activități administrative, cât și activități practice pe teren.
Responsabilități
Organizarea și gestionarea programului Managerului
Achiziționarea tuturor articolelor necesare pentru apartamente (mobilier, decor, consumabile etc.)
Implicare în designul și amenajarea apartamentelor
Coordonarea activităților zilnice legate de apartamente
Comunicare cu furnizori, colaboratori și echipa internă
Suport administrativ și logistic
Asigurarea unei bune organizări și continuități în procese
Cerințe
Experiență într-un rol similar (asistent personal / administrativ) – constituie un avantaj
Abilități bune de organizare și management al timpului
Atenție la detalii și capacitate de multitasking
Abilități bune de comunicare, verbal și scris
Capacitatea de a lucra independent
Permis de conducere categoria B – obligatoriu
Mașină proprie – obligatoriu
Cunoștințe de operare PC (Google Docs, Excel, e-mail etc.)
Limbi: română, rusă, engleză – nivel minim B2
Studii superioare – avantaj
Oferim
Program flexibil, part-time
Mediu de lucru stabil și profesionist
Implicare directă în proiecte de design și dezvoltare imobiliară
Posibilitate de creștere și extindere a responsabilităților
Colaborare pe termen lung cu o echipă matură și respectuoasă
Aplicare:
Trimite CV-ul tău pe Rabota.md sau contactează-ne direct.
Responsabilitate Profesională
Cunoașterea limbilor:
Rusă Fluent
Română Fluent
Engleză Mediu
Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Pietrăriei 19a
str. Pietrăriei 19a
Suplimentar:
Dispuși să angajăm refugiați
Data actualizării:
22 decembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.