Administrator de recepție Hotel
12 000 – 15 000 lei pe lună, net
Summit Villa
2 decembrie 2025
Chișinău, Сentru
Cu experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Vilă turistică cu 12 camere, situată în centrul orașului Chișinău caută o persoană responsabilă, organizată și orientată spre oaspeți, pentru poziția de receptionist/ă. Program: Luni – Vineri, 08:00–18:00.
Responsabilități:
Întâmpinarea oaspeților și oferirea unei experiențe plăcute și profesionale
Gestionarea check-in / check-out
Preluarea și înregistrarea rezervărilor (Booking.com, telefon, e-mail, parteneri corporate)
Menținerea evidenței corecte în calendarul de rezervări și sincronizarea datelor cu CRM-ul intern
Oferirea de suport oaspeților pe parcursul șederii (informații, solicitări, recomandări)
Coordonarea echipei de housekeeping și recepționiști de noapte
Implicarea la sarcini administrative ale hotelului
Activități administrative: completarea rapoartelor, gestionarea documentelor, evidența stocurilor Bar și inventar hotel.
Asigurarea ordinii în zona de recepție și monitorizarea generală a activităților din hotel pe parcursul zilei
Alte taskuri de birou.
Cerințe:
Experiență anterioară în recepție hotelieră sau într-un rol similar (avantaj)
Abilități excelente de comunicare și orientare către client
Cunoștințe bune de utilizare PC (Word, Excel, e-mail)
Cunoașterea limbii române, ruse și engleză.
Atitudine pozitivă, profesionalism, punctualitate.
Ce oferim:
Program luni–vineri, 08:00–18:00
Prânz asigurat de companie
Instruire la locul de muncă și procese clare
Salariu stabil, plătit la timp
Traininguri și Teambuildinguri
Responsabilități:
Întâmpinarea oaspeților și oferirea unei experiențe plăcute și profesionale
Gestionarea check-in / check-out
Preluarea și înregistrarea rezervărilor (Booking.com, telefon, e-mail, parteneri corporate)
Menținerea evidenței corecte în calendarul de rezervări și sincronizarea datelor cu CRM-ul intern
Oferirea de suport oaspeților pe parcursul șederii (informații, solicitări, recomandări)
Coordonarea echipei de housekeeping și recepționiști de noapte
Implicarea la sarcini administrative ale hotelului
Activități administrative: completarea rapoartelor, gestionarea documentelor, evidența stocurilor Bar și inventar hotel.
Asigurarea ordinii în zona de recepție și monitorizarea generală a activităților din hotel pe parcursul zilei
Alte taskuri de birou.
Cerințe:
Experiență anterioară în recepție hotelieră sau într-un rol similar (avantaj)
Abilități excelente de comunicare și orientare către client
Cunoștințe bune de utilizare PC (Word, Excel, e-mail)
Cunoașterea limbii române, ruse și engleză.
Atitudine pozitivă, profesionalism, punctualitate.
Ce oferim:
Program luni–vineri, 08:00–18:00
Prânz asigurat de companie
Instruire la locul de muncă și procese clare
Salariu stabil, plătit la timp
Traininguri și Teambuildinguri
Teamwork
Corectitudine
Cunoașterea limbilor:
Engleză Fluent
Română Fluent
Rusă Mediu
Adresa:
Chișinău, Сentru
str. Tighina 49/3
str. Tighina 49/3
Data actualizării:
2 decembrie 2025
Telefon:
+373 60444835
Copiază
E-mail:
clientisummit@gmail.com
Copiază
Persoana de contact:
Daniela Donica
Daniela Donica
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.