24 decembrie 2025
Specialist imobiliare Direcția achizitii si logistica
Ce vei face in acest rol:
- Gestiunea fondului imobiliar al Băncii, inclusiv raporturile de locațiune, raporturile cu instituțiile de resort și furnizorii de utilități
- Gestiunea documentelor aferente bunurilor imobile (contracte, facturi, alte documente de plată)
- Identificarea locațiilor potențiale și negocierea condițiilor privind locațiunea imobilelor
Profilul și cerințele față de candidat:
- Experiență relevanta postului
- Studii superioare
- Cunoștințe de aplicare MS Office
- Permis categoria B
La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de
dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău pe mail-ul hr@vb.md, și hai în echipa noastră!
E-mail:
hr@vb.md
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Autoturism
Loc de parcare
Rambursare cheltuieli transport
Ceai, cafea, apă
Prânz gratuit
Fructe
Asigurare medicală privată
Program de lucru flexibil
Zile suplimentare de concediu
Posibilitatea de a lucra remote
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei