Specialist administrare riscuri operaționale
MAIB

25 septembrie 2025

Chișinău, Сentru
Orice experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Specialist administrare riscuri operaționale

Misiunea rolului - asigurarea identificării, monitorizării și gestionării riscurilor operaționale pentru a proteja activitățile companiei și a sprijini atingerea obiectivelor.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • colectarea, înregistrarea, analiza, clasificarea evaluarea impactului aferent evenimentelor de risc operațional identificate sau raportate de subunitațile băncii;
  • monitorizarea și controlul respectării indicatorilor de risc, limitelor de risc;
  • asigurarea inițierii procesului de investigare și participarea nemijlocită la investigarea și analiza incidentelor de risc operațional, inclusiv a fraudelor;
  • întocmirea şi prezintarea rapoartelor de risc operațional catre management;
  • asigura suport de specialitate în cadrul exercițiului de autoevaluare a riscului și a controalelor aferente (RCSA);
  • elaborarea si coordonarea scenaliilor de stress-testare aferent riscului operațional, perfectarea si prezentarea raportului aferent rezultatelor de stress-testare;
  • participarea si coordonarea procesului de analiză de risc aferent produselor/ serviciilor băncii, cu scopul identificării riscurilor şi deficienţelor aferente, a suficienţei şi eficienţei controalelor implementate, asigurarea emiterii opiniei de risc;
  • examinarea proiectelor actelor normative interne aferent produselor și serviciilor băncii;
  • instruire si suport specialiștilor băncii în domeniu gestionării riscului operațional, dezvoltarea continuă a culturii de risc operațional în cadrul băncii.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Studii superioare în domeniul financiar-economic;
  • Cunoștințe in domeniul managementului riscului operațional, cunoașterea instrumentelor de gestionare a riscului operational;
  • Experiența în poziție similară va constitui un avantaj;
  • Cunosterea produselor/ serviciilor bancare si a procedurilor de lucru aferent acestora.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Flexibilitatea de a lucra hibrid;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.