Șef Secție Suport Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale
OTP Bank S.A.

14 noiembrie 2025

Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Șef Secție Suport Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale

Misiune post: Asigurarea furnizării unor servicii digitale de cea mai înaltă calitate pentru clienții persoane juridice, prin coordonarea eficientă a resurselor umane și tehnologice. Vei contribui la dezvoltarea și consolidarea activității secției, având un rol esențial în crearea unei experiențe de suport modernă, profesionistă și orientată spre rezultate.

Ce ai de făcut:

  • Coordonezi echipa și te asiguri că resursele umane și tehnologice sunt utilizate eficient pentru a oferi suport de calitate clienților.
  • Planifici și organizezi activitatea secției, stabilind priorități și obiective clare.
  • Gestionezi și monitorizezi procesele de suport la distanță pentru persoane juridice, menținând standarde ridicate de performanță.
  • Controlezi și dezvolți activitatea secției, identificând oportunități de îmbunătățire și inovare.
  • Administrezi canalele alternative de suport, asigurând o experiență unitară și eficientă pentru clienți.
  • Creezi materiale profesionale pentru instruire privind serviciile electronice și, acolo unde este necesar, vei acorda suport profesional pentru desfășurarea formărilor;
  • Elaborezi și actualizezi actele normative interne referitoare la serviciile de suport pentru produsele digitale;
  • Acționezi ca si Ambasador a produselor digitale, atât pe intern cit și pe extern, distribuind cunoștințele și oferind consultanță.
  • Acest rol este potrivit pentru un profesionist cu abilități de leadership, orientat spre calitate și rezultate, care dorește să contribuie la transformarea digitală și la consolidarea relațiilor cu clienții.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar
  • Experiență de min. 3 ani în domeniul financiar-bancar;
  • Abilități de comunicare atât cu echipele Business cât și tehnice;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea produselor / serviciile bancare, în special celor oferite prin canalele de deservire la distanță, dar și a proceselor de lucru cu clienții;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbii română, rusă, engleza – prezinta un avantaj.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461

E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.