
26 septembrie 2025
Administrator Aplicații – administrare funcțională Soluții software, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale
Misiune post: Definirea şi întreţinerea parametrilor funcţionali ai aplicaţiilor bancare interne și acordare suport utilizatorilor sistemului informatic al băncii privind utilizarea Soluțiilor software. Asigură coerenţa şi eficienţa soluţiilor bancare implementate.
Ce ai de făcut:
- Asigurarea procesului de închidere și de deschidere a zilei operaționale bancare în sistemului automatizat bancar ”B2” (în continuare – ”SAB B2”) pe mediul de producție și mediile de test;
- Asigurarea extrageri de date și aplicarii modificărilor, corecțiilor și actualizărilor (cod SQL) în SAB B2, mediul de producție, la nivelul bazei de date și nivelul funcțional pe mediul de producție și mediile de test;
- Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB B2 și ale altor aplicații/sisteme bancare din gestiune;
- Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării componentelor sistemului informatic al băncii;
- Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB B2;
- Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB B2.
- Asigurarea parametrizării per ansamblu și definirea parametrilor în sistemele bancare din gestiune, cu asigurarea integrității globale a parametrizării de sistem a acestora;
- Mentenanța si crearea scripturilor necesare parametrajului/ configurării sistemelor funcționale aferente core-bankingului;
- Pregătirea parametrizării pentru noile versiuni a aplicațiilor/sisteme bancare din gestiune, cu planificarea și modificarea eșalonată a parametrizărilor existente în mediul de producție;
- Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanței evolutive și corective a sistemelor bancare;
- Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcționale ale aplicațiilor /sisteme bancare din gestiune;
Vom aprecia să ai:
- studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
- experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
- cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
- cunoștințe medii/avansate ale limbii ruse constituie un avantaj;
- cunoștințe temeinice profil tehnic în domeniu IT;
- gândire inovativă, capacitate de studiu, analiză şi sinteză, judecată rapidă;
- rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
- flexibilitate şi autodezvoltare.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 461
E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 461
Team buildinguri
Notebook
Ceai, cafea, apă
Prânz gratuit
Asigurare medicală privată
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Bonus la aniversarea zilei de angajare