Office manager / 319 joburi
...аботать с Microsoft Office Мы предлагаем: Карьеру в международной компании, которая быстро и уверенно масштабируется. Мы поддерживаем развитие сотрудников и предлагаем: компенсацию затрат на внешнее обучение, обучение в корпоратив...
VĂ OFERIM: Angajare oficială; Program de lucru: luni - vineri, de la 9:00 până la 18:00 sau de la 8.00 până la 17.00 (zile libere: sâmbătă și duminică); Posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră; Salariu motiv...
Cerințe față de candidați: cunoaștere foarte bună a lucrărilor de secretariat; abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă, bune cunoștințe de operare PC; cunoștințe de ...
...e lucru profesionist, colectiv tânăr și prietenos. Așteptăm CV –ul tău la adresa de e-mail: andrei.vlas@roofart.md cu mențiunea „Office manager Ungheni”. Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu.
...lucru profesionist, colectiv tânăr și prietenos. Așteptăm CV –ul tău la adresa de e-mail: anatol.tcaciuc@roofart.md cu mențiunea „Office manager Edinet”. Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu.
...kTok) Supplying the office with stationery and other necessary supplies Preparing and editing documents in requested situations Providing support to company employees (e.g. data entry activities, appointment scheduling, xerox/scan...
Responsabilităţi: Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice; Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise; Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţi...
Cerințe: Responsabilitate, seriozitate. Oferim: Program de lucru Luni-Vineri, 08.00 - 17.00; Condiții bune de lucru; Salariu atractiv; Angajare oficială; Pachet social. Persoană de contact - 060 400 129
Cerințe față de candidat: Studii superioare; Sociabilitate, responsabilitate, aspect fizic prezentabil, cunoașterea și respectarea regulilor de etichetă în afaceri; Experiență de cel puțin 1 an; Cunoașterea limbilor română și rusă...
Cerinţele postului: a) Studii: superioare, de preferat în domeniul economic și/sau administrarea afacerii, cunoştinţe avansate de operare PC, cunoaşterea limbii romana și rusa. Limba engleza constituie avantaj. b) Aptitudini şi ab...
...and Greece. Country offices are independent member firms of Baker Tilly International; one of the Top 10 largest networks of the sector. A blend of young graduates and mature professionals create a fresh, innovative and forward-lo...
...achetului Microsoft Office Experienţa în domeniu transporturilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie Cunoașterea limbii engleze consituie un avantaj. Responsabilități: Introducerea comenzilor de transport in softul comp...
...MENTS: Knowledge of office administrator responsibilities, systems and procedures English - Intermediate or Upper Intermediate level (both writing and speaking) Excellent time management skills and ability to multitask and priorit...
Actualizat: 5 ore în urmă

... CV-ul dvs. marcat "Manager vînzări in oficiu or. Hîncești" E-mail: hr@lider.md, sau telefonați pe numărul (+373) 68 656 656. - - - - - - - Если ты ответственный и активный человек, разбирающийся в сфере продаж, мы с удовольствием...
Atribuții: procesarea cererilor primite de clienți; recepția și distribuirea apelurilor; lucru cu potențiali clienți. Cerințe: Abilități bune de comunicare; Cunoașterea limbilor ruse și române; Utilizator avansat de PC; Activitate...
...еренное владение MS Office (Word, Excel, Outlook) и другими офисными программами; приветствуется опыт работы с графическими программами. Высокий уровень организованности, ответственность, внимательность к деталям, умение расставля...
...te în căutarea unui Manager oficiu dedicat și organizat, Cerințe: abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă, bune cunoștințe de operare PC; cunoștințe de utilizare a t...
...i e-mail, Microsoft Office - Excel, Word; Cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa, engleza reprezintă un avantaj; Abilitatea dе comunicare şi dе a lucra eficient în echipă; Condiții de lucru: Salariu motivant (mărimea salari...
...e să preia rolul de Manager de Oficiu. Persoana ideală va oferi suport clienților privind serviciile de returnare a taxelor și impozitelor din țările Uniunii Europene, utilizând canale moderne de comunicare. Responsabilități princ...
Punct de lucru: Chisinau, str. Calea Orheiului 119 Cerinte fata de angajat: Cunoastere limba italiana sau engleza Internet Explorer, MS Office Tel. de contact: 069144979