Candidatul Ideal:
- Experiență relevantă în coordonare activitate de vânzări (experiența pe un post similar constituie avantaj);
- Studii superioare finalizate, într-un domeniu relevant;
- Abilitatea de a lucra eficient în aplicații software și în pachetul Microsoft Office;
- Orientare către client și rezultate, obținerea target-ului stabilit;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Excelente abilități de comunicare, negociere si persuasiune;
- Elaborarea și realizarea strategiei de dezvoltarea departamentului;
- Gândire analitică și logică, abilități de planificare;
- Spirit de echipă, capacitate organizatorică, capacitate de analiză și sinteză;
- Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări;
- Permis de conducere categoria B.
Responsabilitati:
- Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clientii;
- Identifică noi canale de vânzare și ajută la dezvoltarea lor;
- Coordonează întreaga activitate comercială a societății;
- Organizează activitatea personalului aflat în subordine în vederea optimizării activității de livrare a mărfurilor către rețeaua de clienți;
- Menține și dezvoltă portofoliul de clienți;
- Gestionează toate activitățile ce țin de promovarea și vânzarea portofoliului de produse;
- Definește și monitorizează agenda și instrumentele de lucru pentru echipa de vânzări (stabilire, urmărire, atingere obiective și KPI’s);
- Realizează planul de vânzări, urmărește evoluția vânzărilor și a încasărilor;
- Realizează target-ul stabilit;
- Elaborează rapoarte periodice către CEO cu privire la activitatea desfășurată în corelație cu stadiul îndeplinirii obiectivelor.
Beneficii:
- Salariu competitiv + % KPI în dependență de obiectivele realizate
- Automobil de serviciu;
- Tichete de masa;
- Programul de lucru: Ln - Vn (8:00-17:00).