La Ocean Fish, credem că peștele este mai mult decât un produs. Pentru noi, în primul rând, este o pasiune, o sursă de inspirație și un dar valoros al naturii.
Misiunea Postului: Gestionarea eficientă a tuturor operațiunilor din magazin asfel încât să asigurăm clienților noștri o experiență unică, pozitivă, în urma vizitei magazinului Ocean Fish.
Responsabilități:
1. Gestionarea Operațională a Magazinului:
- Asigurarea unei funcționări eficiente zilnice a întregului magazin;
- Implementarea și monitorizarea tuturor proceselor operaționale;
- Respectarea procedurilor, standartelo și politicilor Ocean Fish.
2. Managementul Echipei:
- Participarea în procesele de recrutare, instruire și evaluare a personalului din gestiune;
- Stabilirea programului de lucru și tabelarea timpului de lucru al Echipei din subordine;
- Monitorizare continuă a performanței echipei pentru a asigura atingerea obiectivelor de vânzări și calitatea serviciilor;
- Menținerea unei atmosfere pozitive de lucru.
3. Calitatea Serviciilor Clienți:
- Asigurarea unui nivel înalt de deservire a clienților magazinului conform standartelor de calitate Ocean Fish;
- Gestionare promptă și eficientă a reclamațiilor parvenite din partea clienților;
- Dezvoltarea continună da unei relații pozitive cu clienții și fidelizarea acestora.
4. Gestionarea Stocurilor:
- Monitorizarea stocurilor și asigurarea aprovizionării corespunzătoare a magazinului;
- Realizarea comenzilor de reaprovizionare și gestionarea inventarului pentru a evita situațiile de overstock sau out-of-stock;
- Verificarea și recepționarea produselor conform standardelor de calitate.
5. Gestionarea Financiară:
- Monitorizarea și raportarea zilnică a vânzărilor și a fluxului de numerar;
- Gestionarea bugetului magazinului și controlul costurilor operaționale.
6. Comunicare internă:
- Menținerea unei bune comunicări și colaborări cu toate departamentele interne ale companiei pentru a asigura o funcționare eficientă a magazinului.
Cerințe:
- Experiență și cunoștințe practice a tot ceea ce înseamnă managementul unui magazin (preferabil în industria alimentară);
- Leadership și abilități manageriale, de gestiune a echipei;
- Abilități forte de organizare și focusare pe rezultate;
- Competențe forte de comunicare și de relaționare;
- Abiliăți lingvistice și capacitatea de exprimare coerentă Ro, Ru;
- Autonomie și capacitatea de a lua decizii;
- Inițiativă și proactivitate;
- Responsabilitate și perseverență în muncă;
- Abilitate de învățare continuă;
- EQ, empatie și ascultare activă;
- Abilități digitale: de operare PC și de utilizare CRM.
Cu noi câștigi:
- Remunerare pe măsură;
- O Echipă deschisă și absolut pasionată de misiunea Ocean Fish;
- O Cultură Corporativă Ecologică bazată pe reciprocitate și comunicare eficientă;
- Dezvoltare profesională (Carier-track) într-o companie prosperă;
- Încurajare și susținere din partea administrației în procesul tău de instruire continuă;
- Program de muncă Luni-Vineri 08:00 - 17:00 / 09:00 - 18:00.
Aplică acum și hai să ne cunoaștem !
Expediază-ne CV-ul tău actualizat aici: hr@oceanfish.md cu menționarea poziției dorite în linia de subiect.
+ (373) 60115968, Cristina
https://oceanfish.md/ro/despre-noi/.